شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۰۳:۳۵

در راستای توانمندسازی و ارتقاء مؤسسات رده‌بندی:
موسسه رده‌بندی آسیا موفق به امضاء قرارداد با DNV-gl شد

باشگاه خبری فراساحل: رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه رده بندی آسیا از امضاء قرارداد این موسسه با موسسه DNV-gl خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا سید علی استیری گفت: در راستای دستورالعمل نحوه همکاری مؤسسات بین‌المللی با مؤسسات رده‌بندی سازمان بنادر و دریانوردی، موسسه رده‌بندی آسیا جهت تحقق اهداف شرکت‌های بزرگ کشتیرانی ایرانی پس از چندین ماه مذاکره با مؤسسه DNV-gl جهت کلاس مشترک و انجام بازرسی‌های قانونی جهت صدور گواهی‌نامه بین‌المللی کشتی‌ها برای تردد به بنادر اروپایی و سایر بنادر مهم بین‌المللی به توافق دست یافت و قرارداد مربوطه با توجه به ضوابط اعلامی سازمان بنادر و دریانوردی به امضاء رسید.


وی به اهم مفاد این قرارداد اشاره کرد و گفت : صدور گواهی‌نامه کلاس به صورت مشترک، انجام بازرسی‌ها و صدور گواهی‌نامه قانونی در کلیه بنادر دنیا، آموزش بازرسان مؤسسه آسیا در سطح بین‌المللی، همکاری با مؤسسه آسیا به منظور به روزرسانی قوانین و مقررات کلاس و همکاری‌های فنی و مشاوره‌ای جهت ارتقاء مؤسسه ایرانی آسیا به منظور داشتن توان حضور در سطح بین‌المللی از اهم مفا این قرارداد است. رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه رده بندی آسیا با بیان اینکه این اقدام در پی دریافت درخواست از سوی شرکت های بزرگ کشتیرانی ایرانی صورت گرفته است تاکید کرد: این اقدامات در راستای رفع نیاز شرکت‌های بزرگ کشتیرانی از جمله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران که دارای ناوگان بزرگ در مقیاس جهانی هستند انجام شده است. شایان ذکر است موسسه DNV-gl از ادغام دو موسسه رده بندی DNV نروژ و GL آلمان شکل گرفته است که مورد تایید سازمان بنادر و دریانوردی جهت انجام بازرسی های فنی و ایمنی قانونی و صدور گواهینامه‌های مربوطه است.



  کد خبر : 1126
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :